شما اینجا هستید: خانهاستانهاسیستان و بلوچستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان : دشمن در تلاش است با هر سلاحی به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان : دشمن در تلاش است با هر سلاحی به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند

منتشرشده در سیستان و بلوچستان شنبه, 05 بهمن 1398 ساعت 11:45
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سپاه نیوز:  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در تلاش است تا با هر سلاحی که می‌تواند به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند.

به گزارش سپاه نیوز؛ مراسم اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان و شخصیت‌های مختلف استانی و جمع کثیری از فعالان فضای مجازی در محل حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.

 

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه این آئین اختتامیه و پایان رویداد است، اما جهاد پایان و اختتامیه ای ندارد و تا زمانی که جبهه ظلم و سیاهی وجود دارد، جهاد ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: کار احساسی، لحظه‌ای و هیجانی مفید و خوب است، اما نتیجه و بازخورد آن در گرو ادامه دار شدن آن در برهه‌های مختلف است.

 

وی اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با هر سلاحی که می‌تواند به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند و در برابر ارزش‌ها و انسان‌های ارزشی ما به مقابله بایستد. جریان ارزشی و انقلابی ما باید خود را برای پاسداشت ارزش‌ها و حمایت از ارزشی‌ها تقویت کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور اظهار کرد: در جریان سیل جنوب استان، همه اقشار به میدان آمدند، سینه سپر کردند و حماسه‌ای ماندگار از هم بستگی و همدلی رقم زدند.

 

وی در پایان اظهار کرد: در این راه بی پایان محکم، مصمم و استوار باشید و بدانید کار شما ارزشمند و به نوعی عبادت است.

آدرس

 آدرس : تهران.خيابان شهيد استاد نجات اللهي.خيابان شهيداحمدلباف.پلاک15 تلفن : 88901334 نمابر: 88909459  
مرکز اطلاعات و نشرالکترونیک معاونت روابط عمومی وانتشارات سپاه 

نقل و نشر مطالب با ذکر نام پايگاه خبری سپاه نیوز آزاد است